Skab en succesfuld feedback-kultur
Målgruppe:
For ledere og medarbejdere
Antal deltagere:
Max 25 pr. hold – vi anbefaler separate hold for ledere og ansatte
Varighed:
½ dag inkl. frokost og hjernepauser
Formål:
Hvad indebærer god og konstruktiv feedback egentlig? Det kan være en udfordring at give feedback, der ikke misforstås eller træder nogen over tæerne, selv når intentionen er god. “Det var faktisk ikke det jeg sagde!” – men det var måske det, der blev hørt.
Indhold:
I denne workshop fokuserer vi på “feedback” eller “respons”. Vi retter opmærksomheden mod os selv fremfor at pege fingre af andre. Hvordan bliver jeg bedre til at give og modtage feedback? Hvordan forbedrer vi kommunikationen inden for vores arbejdsfællesskab?
Hvad får vi ud af det?
- Hvorfor bliver vi misforstået eller fejlfortolket?
- Hvordan kommunikerer I på jeres arbejdsplads – har I hul igennem til hinanden?
- Hvordan giver og modtager man konstruktiv feedback med respekt for hinanden?
- Hvordan bevarer vi tilliden til hinanden, når vi samtidig også skal være tydelige og
ærlige?
Disse spørgsmål og refleksioner bliver vendt og besvaret på dette kursus – og du vil opleve, at blive klædt på til at forandre måden, hvorpå I giver og modtager feedback
til og fra hinanden på din arbejdsplads. Dagen og udbyttet vil være med til at danne fundamentet for netop jeres feedback-kultur.
Undervisningsform:
Underviseren, med erfaring som krise- og gidselforhandler fra efterretningstjenesten,
vil dele ud af sine operative erfaringer, perspektiver og værktøjer til at forbedre din
evne til at give og modtage konstruktiv og omsorgsfuld feedback.
Andre kurser i samme kategori:
Fra forråelse til forståelse
Forebyg konflikterne – sæt fokus på trivsel og kommunikation
Lyder dette kursus interessant for din virksomhed?
Når du udfylder formularen, får du muligheden for at bestemme, HVORDAN du vil kontaktes. Vi ringer eller skriver til dig indenfor få dage.
Undervisere:
Morten ved hvordan han omsætter sin erfaring som gidselforhandler til effektiv og empatisk kommunikation. Han har en unik evne til at levere feedback, der bliver både forstået og taget til efterretning.
Med sin klare og tillidsskabende tilgang hjælper han med at etablere en stærk feedbackkultur på arbejdspladsen, hvor ærlighed og respekt er i centrum.